tisdag 14 april 2009

jag har anmält mig till en kvällskurs. har länge tänkt att jag skulle skaffa mig en hobby, men eftersom jag inte kan komma på någon så kan jag ju läsa något roligt istället. dessutom slipper jag ha ångest över några studieresultat eftersom jag kommer jobba samtidigt och inte behöver ha något att göra med csn what so ever! kursen heter populärmusik och politik och handlar om sambandet mellan de båda under efterkrigstiden. jag hoppas innerligt att jag kommer in. det vore fint som snus!

bilden föreställer en affisch från den svenska proggrörelsen. nu kan jag ju passande nog också göra reklam för en ny utställning som öppnar i slutet av månaden på jobbet och kommer att handla om just den här typen av proggaffischer.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Oj, vore jättefint om du kommer in, alla vet ju att snus är fint som... ja.. snus :)