tisdag 14 april 2009

helgens fina besök har åkt hem till sitt. vi hann med att göra både allt och ingenting. vi gick på naturhistoriska och kollade på roliga djur och konstigt sex i huvudet, gick långa promenader i solen, åt fantastiskt god mat, drack vin och låg i sängen och kollade på timber sports på tv. vad mer kan man behöva? i söndags träffade jag maria en stund, något som det blivit allt för lite av på senaste. vi fikade och kollade på hennes vänner som spelade på café 44. erik kom hem till mig på kvällen och kollade på sista avsnittet av vanity fair och läskig dokumentär om psykvården i sverige under 1900-talet. jag gillar att bara ha 1an, 2an, 4an och kunskapskanalen, om man vill kolla på tv måste det vara något vettigt och lärorikt. det är en bra grej! igår vilade jag upp mig och utnyttjade att vi har lite internet på visa utvalda ställen i lägenheten. idag var det back to work och nu ligger jag här med datorn på magen igen. internet kommer bli min död!

helgen i bilder:






Inga kommentarer: