måndag 6 oktober 2008

igår träffade jag min bror. åkte hem till honom för att ta med honom ut på promenad och då hade han och ken låst sig ute ur lägenheten. fick vänta på låssmeden som var en fantastisk gubbe med roliga historier om nakna män som låst sig ute i snöstormar och diverse annat. efter att låset var uppe tog vi en långpromenad i regnet och njöt av att det var höst. hur fint som helst!
idag va det sjukt svårt att ta sig upp ur sängen och jag måste försöka lägga mig riktigt tidigt idag. är jävligt trött när jag kommer hem men så piggnar jag som vanligt till framåt småtimmarna och kan ändå inte få några 8 timmars sömn.
väl på jobbet möblerade vi och gjorde i ordning det rum vi skall vara i och jobba, det blev sjukt omysigt! det bästa med dagen var att alla textilare hade bakat kakor för att de firade olika grejer. det är alltid bra att sätta standarden genom att börja måndag morgon med en gigantisk sockerchock!


här kommer en trevlig liten visa med zarah leander

Inga kommentarer: