söndag 5 oktober 2008

det blev inga utställningar för min del den här helgen. får spara det till senare tillfälle.
i fredags kom jag hem och somnade i tv-soffan som den kärring jag är. missade en utekväll men vad skall man göra när ögonlocken vägrar stanna uppe?
det blev desto mer dans och vin igår. efter att ha stått i kö i fucking 45 minuter och dragit omkring på stan på jakt efter något roligt hamnade vi på sjöhästen och klubb king kong. jävligt gött att hitta ett roligt ställe precis runt hörnet från där jag bor vill jag lova!
nu skall jag fräscha till mig och sedan träffa erik.


och så har jag köpt en ny mobil också, fråga mig inte varför. den jag hade fungerade perfekt men omväxling förnöjer!

1 kommentar:

sarathyra sa...

herrejävvvlar dö!
snyggve.
min mobil funkar med. ibland.
den senaste veckan har det vart sådär.
men jag väljer att se det från den ljusa sidan. eftersom det inte går att ringa från den spar jag massa pengar. SMART DJUR!

puss hjärtat