fredag 3 oktober 2008

det blev ingen breakfast at tiffanys igår, istället blev det prinsessa på vift. men audrey som audrey liksom. dessutom va den riktigt rolig! kommer nog bli mer film ikväll. nu kan jag verkligen förstå varför mina föräldrar alltid har somnat i soffan framför random dåligt tv-program när de kommit hem från jobbet på fredagar. fy fan vad trött man blir! jag är helt slut i mina vader och då har inte ens det riktiga jobbet börjat än. men jag antar att det är allt spring i trappor och korridorer som gört. museet är så jävla stort! från ingången till vårt kontor tar det 5min att gå. fatta vad jobbigt när jag skall ut och röka! men nu skall jag vila upp mig ordentligt så att jag kan ta nya friska tag på måndag. förutom att vila är målet med helgen att gå på rolf de maré-utställningen på dansmuseet eller att ta mig till liljevalchs för att se utställningen om hjertén, grünewald och engström. får se om det blir något med det. nu skall jag köpa mat!


sigrid hjertén och isaac grünewald

Inga kommentarer: