söndag 7 september 2008

igår va jag och anna på outlet i barkaby. jag hittade ett par nya skor som jag köpte. annars fanns det faktiskt inte så himla mycket. en del fina saker på whyred...men inget som passade en plånboken till en jävligt fattig student.
idag har jag inte gjort mycket. sov till klockan va runt 13 och sedan har jag hängt här hemma med maria. åkte till erik och kollade på cube. den va jävligt tråkig och inte speciellt snyggt gjord. men det är alltid fint att träffa erik så det va det värt. jag har inte så mycket att skriva om eftersom det inte händer inte så jävla mycket spännande i mitt liv just nu. det känns som att jag är i ett skitlångt pausläge. väntar bara på nya jobbet och nya rummet. det är fan skitsvårt att hitta på saker att göra för att fylla ut all tid, jag går bara i skolan 4 timmar i veckan och är ledig hela tiden medan alla andra jobbar eller pluggar. det är skittrist! kan det inte bli första oktober nuuuuuuuuuuuuuuuuu?

Inga kommentarer: