fredag 5 september 2008

idag va jag på drottningholm med skolan. det va fint och vi kollade på massa bronsstatyer som adrian de vries gjort, gick och kollade i barockparken och hade det fint i solen. för andra dagen i rad har jag försökt lämna in mitt jävla intyg från gotland om att jag har behörighet att gå den här utbildningen. men de som jobbar på studentcentrum verkar inte vara så intresserade av att just jobba så det har inte gått jättebra, jävligt pissigt eftersom jag inte blir registrerad förrän då och alltså inte får några csn-pengar.
fick någonslags nostalgigrej för mig och blev medlem på qx igen efter alla dess år. på några få timmar har jag fått förfrågan av en fotograf om att vara bdsm-modell, tackat nej till en dejt ikväll på en salsaklubb och skaffat två nya vänner med bilder av sina magrutor på sina presentationer. gotta love it!

Inga kommentarer: