måndag 18 augusti 2008

världens mest fantastiska sak hände precis! nu skall jag inte bara till ett museum på måndag för att prata jobb, jag skall till TVÅ! och får jag inte något jobb så skall jag ändå plugga något som jag verkligen vill läsa...fy helvete vad livet är fint!
egentligen skulle jag flytta upp redan imorgon, men tjejen som bor i lägenheten är bortrest hela veckan så jag kan inte få någon nyckel. så nu blir det flytt på lördag istället. men jag känner inte att det gör så himla mycket. har ändå inte riktigt packat klart och kände redan igår att jag egentligen skulle behövt en dag till att fixa saker på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet, bästa inflyttningspresenten ju! Allt känns bra hittils, fast vet ju inget om hur skolan kommer vara än. Grattis till ännu en jobbintervju! Får man fråga vad det är för jobb eller är det sekretess? kram