tisdag 19 augusti 2008

idag har jag haft en fin dag med min mami. vi var runt och fixade lite på morgonen och sedan bestämde vi oss för att åka till läckö slott och kolla på barock-utställningen som de har där. det var förstås jättemycket fint med guld hit och gyllenläder dit och en mycket trevlig guide. när vi gått omkring på slottet i över två timmar åkte vi till hamnen och åt lunch och fikade och sedan åkte vi hem. nu på kvällen har jag, mami och papi varit ute och ätit och haft det trevligt. en mycket bra sista kväll med dem innan flytten. de åker bort imorgon och lämnar mig åt mitt öde. undra hur jag skall lyckas få ner hela mitt bohag till stationen på lördag. jag har ju en grej eller två som skall med upp till stockholm. hm....

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag var också på läckö, fast förra veckan, men sket just i barockutställnignen för att jag inte orkade kolla på grejer som bara ligger.. grymt med jobben ju! hur lång tid är jobbet på nationalmuseum? Ja, du måste komma ner och hänga snart! karin, sandra och jag var ute i lördags, och idag var jag och sandra på ikea. Lyx att ha dem så nära! kram