onsdag 13 augusti 2008

igår va en sådan fantastisk dag! det började ju helt underbart med samtalet från nordiska och fortsatte sedan att vara fint nästan hela dagen. jag och mamma va på röda korset och där shoppade vi loss totalt vill jag lova. jag köpte en blus, en kavaj, en glittrig väst, en liten glasskål, ett gat från gustavsberg med paris-dekor och till sist två fina hårkammar med torkade rosor. allt som allt gick det på 170kr....jag gillar röda korset! sedan lunkade dagen på med olika ärenden och lite annat smått och gott. jag började brodera också...det måste va flera år sedan sist men fan vad trevligt det är. jag måste införskaffa mig ett mönster till en bonad...en sådan där klassisk bonad med något tänkvärt skrivet på. idag har jag haft avskedsfika med jenny, jobbat och kollat på project runway med chipsie. det är fina tider!


det är något sådant här jag vill göra, dock med en liiiiiite roligare text!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://photos1.blogger.com/blogger/5828/1479/1600/en_stor_.jpg

Det här är väldig tänkvärd bonad!