tisdag 12 augusti 2008

igår fyllde chirrie år. jag och johan hade tänkt baka en tårta, men det blir ju tyvärr inte alltid som man tänkt sig. vi var på mongos och åt födelsedags middag istället och det va riktigt gott i munnen förstås!
jag letade lägenhet i stockholm också...men det känns fan omöjligt! varför skall det vara så förbannat dyrt?

idag är världens bästa dag för jag fick ett samtal från nordiskamuseet i morse. de vill att jag skall komma på arbetsintervju där om två veckor. jag är världens lyckligaste nu! tänk om....


gårdagens låt: neutral milk hotel - two-headed boy

dagens låt: hirasawa susumu - parade

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad skoj, hoppas hoppas du får ett fint jobb :)

Anonym sa...

shit shit shit! fan vad roligt. Grattis. Förresten, hinns det med en fika i veckan? Flyttar ner till götet sen. kram