fredag 15 augusti 2008

det är fan dags att börja städa och packa snart. men det är ju så jävla tråkigt och såklart vill jag hellre umgås med mina vänner innan jag åker....samtidigt som det kanske är skönt att ha med sig någon typ av klädesplagg upp till stockholm. iaf så att man kan göra ett gott intryck första dagen i skolan/på arbetsintervjun...
igår jobbade jag och sedan åkte jag hem och tog den obligatoriska middagstuppluren. tova kom förbi och hämtade mig på kvällen och så åkte vi och hyrde film och köpte massa mat och godis. det var en fin kväll med världens finaste vän. varför vill inte alla flytta med mig upp till stockholm? allt skulle bli så mycket lättare...
packningen får vänta en stund till, nu blir det dusch och sedan stan med tova, li och co...over and out!

Inga kommentarer: