onsdag 9 juli 2008

jag måste vara världens bästa kompis! medan tova är ute och kör i sin lastbil så målar jag klart hennes lägenhet. herregud vilken tjej va?! (att jag tycker att jag är assnäll som gör det kanske tar bort lite av snällpoängen....men va fan)
igår kväll började jag, chirrie och johan att kolla på min twin peaks-box. hann bara med 4 avsnitt men idag fortsätter vi och spänningen sitter som en tennisboll i halsen.
nu håller mami och papi på att göra sig redo för att åka till kusten. det skall bli fantastiskt att få ha lite ensamtid igen, ingen att slåss med om nätverkssladden och framförallt slippa lyssna på rix fm hela jävla dagarna i streck! ME LIKE!

något jag inte gillar är att jag förmodligen lagt min älskade klocka hos någon gammal person på jobbet....så jävla typiskt mig...jag blir så trött! veckans

låt: nancy sinatra - fridays child

nu är golvet slipat och tapeterna nästan uppe...

före

efter

(jag vet att det inte är världens mest talande bilder, men det vara de bästa jag hade...)

Inga kommentarer: