söndag 6 juli 2008

jag har blivit en riktig arbetare på äldre dagar. här och kan skjuta upp min egen bitterhet ett tag till somnas det i soffan till dåliga filmer och klockan ställs på 05.30 på morgnarna herregud....att folk orkar?! det är inte konstigt att sverige svämmar över av bittra 45 åringar om det är så här deras liv sett ut sedan de började jobba för ungefär lika längesedan som när jag tittade ut ur min mamma för första gången. puh att jag har tre år kvar av mitt csn-låniaf. nu måste jag verkligen sova....plikten kallar!

dagens renoveringsresultat:
tova slipade vardagsrumsgolvet så att det dånade över hela kvarteret.

isac brydde sig inte om det utan somnade gott bland sopor och städredskap.

jag fortsatte med målningen av köket, men det är ännu inte klart och kommer behöva målas ÄNNU en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

När tittade du ut ur din mamma andra gången då? :D