torsdag 10 juli 2008

idag skulle jag egentligen ha gått till tova och målat men jag antar att jag inte är så jävla snäll trots allt så jag orkade inte. njöt av att mamma och pappa åkt bort och gjorde inget speciellt i flera timmar istället. vet inte när jag var ensam senast....är inte säker på att jag varit det sedan innan jag flyttade från ön. herregud, inte konstigt att man håller på att bl galen. mer ensam tid åt folket! efter att jag var klar med att vara ensam åkte jag och chirrie ner till stan för att ta en fika, men det blev en väldigt snabb en för vi kunde inte vänta med att få se den spännande fortsättningen av twin peaks. imorgon är det slut på ledigheten och dags att börja jobba. skall försöka cykla till ryd imorgon, önska mig lycka till för jag har ingen aning om hur man tar sig dit....ganska dåligt efter att ha bott i den här stan i 19år.

på johan och chirries balkong är det sommar med jordgubbar och solsken

chirrie tar väl hand om sina små växter...

johan röker mest...

och jag är tydligen måttligt road.

Inga kommentarer: