onsdag 16 juli 2008

igår när jag slutade jobbet åkte jag ner till stan för att hänga med karin och lisa innan de åkte hem till göteborg igen. det var trevligt att träffa dem båda och jag hoppas vi ses mer i sommar! när jag kom hem insåg jag vilken fruktansvärt dålig hus-/kattvakt jag är. en av katterna va borta, blommorna håller på att vissna och det luktade skit. jag vet varför jag är så jävla omogen, men av någon omedveten anledning har jag inte gjort något av det mina föräldrar bad mig att göra medan de va borta på semester...och i eftermiddag kommer de nog hem. så jag tror det är dags att ta tag i skiten. men eftersom jag var så jävla trött åkte jag till tova och somnade i hennes soffa medan vi kollade på morden i midsomer och hon pratade med karlar på msn. men nu är det nog dags att ta tag i både ett och annat, lyfta min feta röv från hennes fantastiska soffa och ta mig hem och städa. måste ju bli klar tills johan slutar jobbet vid två för då är det twin peaks för hela slanten med mitt crew!

Inga kommentarer: