onsdag 16 juli 2008

måste bara skryta lite...fick brev från nationalmuseum igår och där i låg bland annat ett intyg på att jag gjort min praktik där. det stod massa om vad jag gjort under de tio veckorna och sådär. men så stod det också..och jag citerar: "Frida har på ett mycket föredömligt sätt engagerat sig i såväl praktikens utformning som de enskilda arbetsuppgifterna. Hennes kunskaper från utbildningen såväl som hennes datavana och fotofraferingserfarenhet har bidragit till ett mycket gott arbetsresultat. Hon har en naturlig nyfikenhet som resulterat i ett synnerligen aktivt kunskapsinhämtande under praktikperioden. Det har varit mycket trevligt att samarbeta med Frida under hennes vistelse hos oss och vi kan med nöje ge henne våra allra bästa rekommendationer"
det ni!
det fanns också två fotografier med i kuvertet. de var av mig när jag jobbade flitigt. tyvärr är min dator cp och de går inte att lägga upp. men de kommer tids nog hoppas jag. nu är det snabb dusch och sedan lurre och twn peaks med johan och chirrie. JISSI!
nu funkar datorn bättre och här kommer de otroligt vackra bilderna på mig. enjoy!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig Frida!!!!

Bakin Rapscallion sa...

Is it preparing artifacts or washing dishes?