tisdag 15 juli 2008

har haft en strålande dag idag! på jobbet gick allt bra och jag jobbade en del själv. det är jobbigt att jobba med folk som är bättre på det man gör än vad en själv är, för då känner man sig hela tiden värdelös och allt man gör blir fel. när jag jobbar själv däremot så är det ingen som märker om jag är virrig och lite långsam. huvudsaken är ju att det blir rätt i slutänden ändå! och i dag sa en av tanterna att jag var söt med fina kinder och att hon tyckte om mig och då blev jag väldigt glad för jag tycker mycket om henne också! efter jobbet åkte jag direkt hem till tova och kollade på när hon skruvade ihop sin nya soffa och när lisa plockade upp saker i köksskåpen. jag var nog inte mycket till hjälp, men det va fint att hänga lite och skönt att se att det börjar bli ordning på torpet! vid halv 7 kom karin med tåget från göteborg och det blev en liten get together med gänget på caféet. nu kommer jag från mitt twin peaks-crew där vi klämt 3 avsnitt. tänk att man kan vara så lyckligt lottad som jag är, med massa fantastiska vänner och fina tanter runt en hela dagarna. jag skulle inte byta liv för allt smör i småland...



Inga kommentarer: