tisdag 10 juni 2008

nu är jag i skövde. det blåser som satan! som vanligt när man kommer hit är det något fel med internet så det första man får göra är att sitta i telefonkö till supporten. men de skall skicka en ny adapter till routern, det är bra för då kan jag data uppe i mitt rum istället för att sitta på en hård träpall i hallen. ringde precis till vårdcentralen för att rådfråga dem om mitt lilla hjärtproblem. jag fick en tid direkt och det va ju bra, men jag hade liksom hoppats på att de skulle säga redan ii telefonen att det inte va någon fara och att det bara va att ta några ipren och vänta ut det. nu måste jag gå hela vägen till käpplundagärde för att de förmodligen skall säga samma sak. jaja. bäst jag duschar och blir fräsch. wish me luck!





1 kommentar:

sarathyra sa...

baby!
det kommer gå bra. det är inget fel på ditt hjärta!
ringer på lunchen sen
puss