söndag 8 juni 2008

det har varit otroligt segt att packa och plocka idag, jävligt varmt och skithumör. men nu är det snart klart och jag sitter här och väntar på sista måltiden som medlem i familjen berggren/lönnberg. det är tråkigt att flytta från fluffse och fluffsan. men jag kommer ju snart tillbaks (inte just hit kanske, men till stan). på torsdag skall jag få träffa min bästis och i veckan får jag förhoppningsvis träffa alla andra fina också. jag tror det kommer bli en av de bästa somrarna på länge. det finns i alla fall alla ingredienser för att det skall bli det. jag längtar efter alla så jag kunde dö!
såg en jävligt kass film förut by the way. be kind rewind hette den. tips: se den inte!



1 kommentar:

Anonym sa...

Gud nej, jobb är för moderater:) Fika närsomhelst går bra! Imorgon ons kanske? kram