onsdag 11 juni 2008

det va ingen fara med hjärtat. fick göra EKG och grejer, men det va mest för att vara på den säkra sidan. farbror doktorn sa att hjärtat troligen krånglade lite på grund av sömnbrist och stress, kanske gjorde allergin sitt till också. efter doktorn åkte jag ner till stan och där stötte jag på fredrik och johan. och sedan kom chirrie också. vi gick och åt för att sedan bege oss hem till dem för att kolla in den nya lägenheten och kolla på film. gud vad fint de har det, fast just nu har de inga dörrar så man umgås liksom även när man kissar. det gillar jag! jag tycker om att träffa mina gamla vänner igen. det är det bästa som finns!
nu skall jag försöka få tag på jävla d-link så att de kan hjälpa mig att fixa det trådlösa nätverket, det här går ju inte längre!


Inga kommentarer: