torsdag 12 juni 2008

jag har fortfarande inget Internet hemma så det blir inte så mycket uppdateringar här för tillfället. nu är jag hos johan och chirrie och snor deras dator. vi har kollat på film och tova, isac och ebba har varit med också. dessutom har vi varit och kollat på tovas nya lägenhet, fikat, kollat på bankmannen som ser ut som en gorilla/gris och gått på stan. igår städade jag mitt rum, plockade upp alla mina saker och sorterade ut och slängde gamla kläder. man kan ju fråga sig varför jag inte redan slängt de där trasiga missfärgade tröjorna som gick sönder för 4 år sedan och framförallt varför jag släpade med dem till gotland och tillbaka. jaja, nu är det iaf gjort och jag har plats för att köpa en hel sopsäck och en banankartong fulla med nya kläder. förutom att städa hängde jag här igår också. det har blivit lite av mitt andra hem (frågan är bara vad mitt första hem är...det känns inte riktigt som att jag har något sådant nu iom allt flängande, men till hösten kanske?).
det är så fruktansvärt fantastiskt att vara här hos mina vänner! det är fina tider!

1 kommentar:

sarathyra sa...

frida!
jag har ingen telefon. igen.
försöker ringa dig så fort jag kan.
puss