måndag 16 juni 2008

i helgen va jag i norge med tova. vi va på någon slags firmafest hos de som hon jobbar med. det var roligt som fan även om jag inte förstod så mycket av vad de sa. det va mycket vin och dans och så sov vi i bagaget på bilen. alla va grymma men det va lite läskigt att en av männen där trodde att jag va natacha kampusch. dock tyckte han att det va fantastiskt att jag kunde vara så glad och entusiastisk trots att jag suttit inlåst i en källare i österrike i 8 år. hm..undra hur han tänkte där?!
annars har jag fikat med jenny vilket var fint som alltid och så har jag hängt en hel del här hos johan och chirri! imorgon skall jag åka till göteborg för att träffa sara, karin och erik med flera. det kommer bli GRYMT! nu skall jag vara social och leka med de andra. puss så länge!

natacha

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahaha! Det är sjukt kul, men ni är faktiskt lite lika. Det är du, Natacha och Kristen Dunst.Lika som bär.