torsdag 19 juni 2008

jag är i göteborg och hälsar på mina grymma vänner. det är sjuk fint! kom ner i tisdags och då hängde jag och sara på stan och sedan mötte vi erik, karin och sandra på kellys för en jävla massa vin och prat. igår kollade vi på SATC hela dagen och kurerade oss från hangover och förkylning för att palla med kvällen som bestod av fotboll hos erik och emma. jag förstod självklart inte så mycket och jag måste erkänna att jag inte är den mest hängivna fotbollssupportern, jag tror inte det kom ett enda skällsord ur min mun under tiden de spelade. efter att fotbollen var färdig sparkad blev det drinkar, bubbel och dans på uppåt och framåt. en drink i knät senare men glad i hågen gick vi för att sova i saras nya lägenhet på prinsgatan. grymt att bo mitt i stan! det skall jag också göra någon dag. nu skall vi snart träffa karin för shopping innan det bär av mot skövde igen. imorgon är det kalas. kom vetja!


det här är förhoppningsvis första och sista gången som jag gör ett sportrelaterat inlägg.
dont hold your breath!

Inga kommentarer: