torsdag 8 maj 2008

tidigare idag delade min bror med sig av den fantastiska nyheten om att ett gäng forskare kommit fram till att jorden kommer gå under om ca tio år. klimatet gör havet varmare och under havet ligger mängder av gaser nedfrysta. när isen smälter kommer gaserna upp till ytan, reagerar med syret, börjar brinna och alla dör...jag började genast be till gud för att försäkra min plats i himlen om en sådan trots allt skulle finnas. men sedan lugnade jag ner mig när jag kom ihåg de tester jag gjort på facebook som sagt att jag kommer dö åkandes i ett pariserhjul som en lycklig 70 åring. PUH att facebook finns i sådana här krislägen och kan ta på sig rollen som den där trygga hamnen i stormen.


2 kommentarer:

sarathyra sa...

grymt förstås att du vet när du kommer att dö så vi alla slipper oroa oss för dessa uppenbara LÖGNER om att jorden kommer gå under om ynka 10 år. då är du ju inte ens 30!
pju alltså...

Anonym sa...

Fan vad rädd jag blev nu. jag har alltid trott på domedagsprognoser. Vad har din bror för källa? Vad är det för gaser? Kommer verkligen HELA jorden gå under? JAG VILL FLYTTA TILL MARS