fredag 9 maj 2008

gick runt och hälsade på alla på nationalmuseum idag. det va trevligt och det finns till och med några heta. men de jag tror är i min ålder visar sig alltid vara minst 10 år äldre. vad har jag gett mig in i för bransch där man är lite för ung när man är 30? vad är jag då? nyfödd? kommer ju knappast få någon respekt även om jag mot förmodan skulle få ett jobb. vem lyssnar på tjejen som inte ens va född när man körde sin coola moppe, hade sin första fylla och klämde på tuttar?
nu sitter jag och försöker svalka mig efter att skapat tropisk hetta genom att föna håret lite för länge. jag kan ju inte bli annat än snygg med svullna allergiögon och högrött ansikte. undra om jag kommer få mig ett hångel på kalaset ikväll?



1 kommentar:

sarathyra sa...

jag vill alltid hångla med dig!