onsdag 7 maj 2008

det har vart intressant att vara på möten hela dagen idag! jag har fått en bättre insikt i hur arbetet faktiskt går till oh vilken jävla framförhållning man måste ha, speciellt om man jobbar med att göra utställningar. idéen måste liksom vara klar några år innan den skall genomföras och man måste börja fråga efter lån av föremål ca ett år innan man kan hämta grejen. jag som inte ens kan planera vad jag skall ha på mig dagen efter...jag kanske inte är så bra för ett sådant här jobb... efter jobbet träffade jag ida och vi åt mat och drack vin på debasers uteservering. det va trevligt att träffa ida men efter ett par timmar var vi genomfrusna som två blåa små isglassar så det va bara att resa på sig och åka hem.
just det..va ju på visning av modernas utställning milano-turin också. det va grymt! gå dit!



jag blev kär i alla enrico cartellanis verk. fantastiska!

Inga kommentarer: