tisdag 20 maj 2008

har varit inne på nationalmuseum hela dagen idag. kollat runt lite på de olika avdelningarna, hälsat på trevliga människor, kollat i magasin och spillt rödkål på min tröja. det har varit en fin dag och jag vill verkligen jobba där...ge mig ett jobb NU! jag gör vad som helst! det verkar vara grymma människor och självklart ett hel uppsjö av fantastiska föremål. skall se till att bli klar med min jävla uppsats under sommaren så att jag kan skaffa jobb sedan (som att det skulle vara så lätt!). efter jobbet åkte jag till biblioteket för att skriva ut en jobbansökan och sedan åkte jag hem till erik och vårt trevliga kök där vi spenderat kvällen med youtube, mtmg, mat och yttepyttelite plugg. när anders kom hem påminde han om semifinalen i eurovision så vi rusade in för att kolla på det sista. det finns så många bra...men jag tror nog att sverige är bäst ändå!

rödkål

Inga kommentarer: