onsdag 21 maj 2008

här sitter jag på mitt egna (om än tillfälliga) kontor på östermalm och kollar på vaktparaden som håller på utanför mitt fönster. det är fint!

jag hade fått ett röstmeddelande från 3 förut där de sa att de tyvärr va tvungna att lämna ett negativt besked angående jobbet jag sökt. jag kände att det var det mest positiva besked som jag kunde få och jag tog det hela som en komplimang och ett tecken på att jag inte är någon glad och skön tjej. PUH!

nu kan jag spendera sommaren med att skriva klart min uppsats, hänga med mina vänner och vara jävligt fattig. det kommer bli hur bra som helst och jag ser fram emot det som fan!


2 kommentarer:

Anonym sa...

JIPPIIII! Jag menar vad synd. Men lite jippi. Då kan vi dricka öl på pimps och lära bönnerna hur man gör i storstan. Hör av dig när du kommer hem!

sarathyra sa...

oh frida mitt hjärta!