söndag 20 april 2008

va aldrig på fotoutställningen igår. kände inte att jag hann med eftersom jag va tvungen att åka till biblioteket och låna böcker för att kunna komplettera uppsatsen. maria och bertil tyckte att jag skulle ta bort en hel utställning och ta bort en av mina frågor i frågeställningen för att smala av uppsatsen lite och för att koncentrera den till ett ämne. jag tycker att de hade helt rätt i det och hoppas att jag kan få ett bra slutresultat på skiten iaf. lånade sex böcker och jag tror att de kan vara till lite hjälp. träffade erik efter biblioteket. vi gick till casablanca för att hyra film och efter en och en halv timme gick vi därifrån med "den svarta dahlian", "harold & maude" och "barry lyndon". kollade på de två första igår och jag blev lite besviken på "den svarta dahlian" först, men idag tycker jag nog att den är rätt bra ändå. "harold & maude" va fantastisk!
idag har jag tvättat en jävla massa och städat iordning i mitt lilla rum. borde ha pluggat mer än jag gjort men det var välbehövligt med en lugn söndag också.
har hängt en del med anders och erik och det har vart fint förstås. vi kom precis att tänka på när jag erik och jenny skrev en fin låt och skickade in till sommarlovsprogrammet "tippen". erik på keyboard och vi andra på sång. det va fina tider vill jag lova!


tippen

1 kommentar:

Anonym sa...

kom låten med i något program av tippen sen?