lördag 19 april 2008

det är fint ändå att man jämt är ute i sista stund! hade helt glömt bort att jag skulle söka till fler utbildningar och kurser än de jag sökte i tisdags. slängde ihop något nu och skickade in prick 00.00. har ingen aning om vad det blev och framförallt inte VART det blev. vem vet...det kanske blir till att köpa ett par snowjoggings och bosätta sig i nordligaste norrland till hösten. jaja, det går ju alltid tacka nej. dessutom hoppas jag verkligen att jag kommer in här i stockholm. skall försöka bättra på de oddsen genom att plugga plugga plugga hela helgen, med ett undantag för david lachapelle-utställningen imorgon.
fint också att indiska har dragit 400kr från mitt konto utan att jag har handlat något där. jag gillar sådant! varför skall jag ha mat på bordet när jag kan skänka mina sista slantar till dem?

david lachapelle

Inga kommentarer: