torsdag 17 april 2008

jobbet va inte så roligt idag. för egentligen hadejag inget viktigt att göra och det va ju inte så kul. det bäste med de veckorna som gått är just att jag känt mig behövd och viktig..och så plötsligt är man inte det. men imorgon blir det andra bullar för då kommer jan ut och han vill att jag skall hjälpa honom. jag fick dock äran att åka in till nationalmuseum för att leverera hårddisken med alla viktiga grejer vi gjort ute i gustavsberg. det gjorde att jag kom hem lite tidigare och hann storstäda köket. det blev så fint så, nästan så fint att man inte vågar vara där.
efter städningen skulle jag och erik gå ut på balkongen för att ta en cigg. vi såg då att en av anders bunkar med 2-3 liter svart gellatin hade välts ut och åkt ner på grannens balkong. PINO! anders är nere och ber om ursäkt nu, hoppas att hon är förstående och snäll!

2 kommentarer:

sarathyra sa...

mohahahahahahahah!
jag hatar när det händer. när burken med svart gelatin välter alltså.

du är behövd jämt. jag behöver dig!

Bakin Rapscallion sa...

frida...you're as important as the air that fills the museum...

in fact, I think they should have an entire wing of the museum dedicated to you...

think of the revenue that would generate...

also, I'd like to see an exhibit on the demise of black gelatin