onsdag 16 april 2008

jag är så jävla trött! jag gick hem från jobbet idag..eller, alltså inte hela vägen från gustavsberg till larsberg. men från slussen till torsvik. tog över en timme och dessutom hade jag mina kängor på mig och de är ju inga promenadskor direkt. men det va skönt att röra på sig och det va bra promenadväder.
på jobbet fick jag assistera jan i hans planerande inför nya utställningen. det va jätteroligt och jag vill verkligen hålla på med utställningar sedan, hoppas jag kommer in på den där utbildningen först och att jag hinner göra klart mina kompletteringar och rester tills det är antagningsdags. fick en lista på mina kompletteringar till c-uppsatsen. det var inte så mycket som jag blev förvånad över, det mesta var väntat. skall försöka ta tag i det där i helgen. nu skall jag äta kvällsmat, duscha och sova. natt!

2 kommentarer:

Bakin Rapscallion sa...

I hope you had a goodnight rest.

It sounds like you need some rocket boots.

Anonym sa...

Åh jag vet, jag är helt fast! Underbar! Hörs imorgon. kram