måndag 14 april 2008

jag hatar fan tekniska problem! om allt nu skall skötas med hjälp av tekniken på ett eller annat sätt så måste det ju fan funka. det går inte att ha en tunnelbana som inte funkar kl 7 på morgonen när alla är sjukt stressade och måste till jobbet! och det går framför allt inte att ha anmälan till högskolan på nätet om det inte kommer funka för att det är för många som är inne på den adressen. sådana där saker måste helt enkelt bara klicka. som att det inte räcker med att jag måste skriva den där jävla motivationen som blir kass, det skall krångla också! jag blir så jävla trött! SKITLIV!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm, älskade också röda linjen imorse! det tog en timme för mig att ta mig till jobbet, en resa som vanligtvis tar en kvart. bra start på dagen.

sarathyra sa...

jag hatar studera!