söndag 13 april 2008

helgen har varit till belåtenhet måste jag verkligen säga! igår träffade jag sandra, jenny och karinstan. hittade ett par oanvända kängor av dr martins-typ för 195kr, jag blev mycket glad. mindre glad blev jag av att punga ut med 500kr på makeup store, men nu när jag har kommit in i puberteten på äldre dar och skaffat mig en trevlig problemhy så är det kanske sådant jag får börja räkna med... på kvällen gick vi ut och åt trevlig mat och sedan dansade vi all night long. åkte in till stan i dag också för att träffa dem innan de begav sig ner mot göteborg igen. har dock känt mig fräschare och åkte hem ganska snart för att få min vila inför veckan...



erik lagade trerätters idag, jag blev mycket glad och mätt. jag har en fin bror!

1 kommentar:

Anonym sa...

fy fan vilken fin kristallkrona!