lördag 12 april 2008

igår på jobbet tackade vi av gunnar som börjar sitt nya jobb på måndag, det va tråkigt för jag tror att jag hade kunnat lära mig en hel del av honom. det gäller ju att ta alla tillfällen man kan få till kunskap, för som vi alla vet så är kunskap MAKT! efter jobbet skulle jag träffa anna och idaho på stureplan, när jag gick där i godan ro kom det en liten sportbil av typen porsche (motsvarande) och körde som en jävla galning. som tur va krockade han/hon med en annan bil och kanske lärde sig en läxa. det var dock synd om personen i den andra bilen. vad är det med rika kids idag? tror de att de är oövervinnerliga? träffade iaf ida och anna och vi gick till east. det va trevligt som fan men jag vet inte riktigt om jag tycker att det känns värt det att lägga så mycket pengar på mat...dock har jag världens finaste vänner som proppade på att bjuda mig och då blev jag mycket glad men också mycket skamsen. efter mat och massa vin åkte vi hem till anna och hugo för ännu mer vin och annat trevligt. dansade, lyssnade på hemska gamla låtar och hade jävligt roligt! jag uppskattar verkligen dem som fan! nu måste jag göra mig iordning för att ge mig ut på stan, karin och sandra är på besök och vi skall mötas om en kort kort stund hoppas de vill gå till fotografiska museet...


idaho och jag är fulla i annas soffa. fina tider!
(förlåt ida, men jag tror du förstår att jag va tvungen att lägga upp den här bilden...)

1 kommentar:

Anonym sa...

gah. du är aldrig att lita på! ska se till att hämnas, ikväll...