söndag 6 april 2008

idag har varit en klassisk söndag. först bakfylla och timmar av vila och datande. sedan gick vi till ica och storhandlade, gick hem och lagade pizzapannkaka och städade iordning så att anders skall bli glad när han kommer hem från usa imorgon. hittade en bra sida där man kan köpa kläder också, www.yesstyle.com. det fanns massa fint som jag vill ha. egentligen skulle jag verkligen behöva köpa ett par nya skor. men jag vet inte vad jag vill ha, så det känns ganska hopplöst just nu. kanske borde hålla lite i mina pengar också, jag vet ju inte hur min ekonomi ser ut till sommaren och då kommer det ju kännas roligare att ha 1000kr mer att leva för än att ha ett par nya pjuks!
väckarklockan står på 05.30, så det är bäst jag sover nu. godnatt gott folk!



ett par sånna här kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det tycker jag absolut att du ska göra, det vore skoj. du får ju komma över och hälsa på oxå om du skulle vilja.