tisdag 22 april 2008

det är så roligt med den här bloggen nu för tiden, för jag är så jävla trött när jag skriver på kvällarna att jag nästa dag inte har en aning om vad jag skrivit, det blir som en överraskning var dag. jag gillar överraskningar!
idag har jag så klart jobbat som vanligt. har fått en ny uppgift nu. jag skall ensam planera hur tallrikskavalkaden skall se ut och vara klar med det tills jan kommer tillbaka nästa vecka. det kommer bli ett litet detektivarbete eftersom den skall vara i kronologisk ordning och vi inte vet riktigt när alla serviser gjorts. men det kommer bli spännande förstås!
efter jobbet träffade jag idaho för en fika. jag är så glad över att hon också är här i stan under praktiken. även om vi inte hinner träffas så mycket så är det ändå fantastiskt att ha henne här!
imorgon skall vi ha någon slags möte och genomgångar hela dagen. det känns inte så pepp. men det är bra att lillie kommer ut till värmdö för då kanske vi kan planera lite inför min resterande praktik, just nu känns allt lite ostrukturerat och virrigt. men det blir förhoppningsvis bra i slutändan!

Inga kommentarer: