måndag 3 mars 2008

nu är jag i lund, eller just nu är jag inte i lund...för jag är i teckomatorp två mil utanför och hälsar på hos anna och simon. men annars bor jag hos sara ett tag. det är hur fint som helst. igår om hon och mötte mig på stationen och efter lite ärenden, besök och en fin middag hos hennes mamma bar det av mot skåne. kom hem rätt sent och stupade i säng direkt. imorse va vi uppe med tuppen redan klockan åtta för att hinna möta anna utanför ub. där blev det plugg, plugg och åter plugg ELLER? sedan åkte vi alltså hem till anna och här har vi bakat muffins och städat mitt tangentbord, vilket kanske inte va så bra eftersom tangenterna nu inte riktigt sitter på plats. men det blir så mycket mer spännande att skriva den här uppsatsen då, jag har ju inte problem nog liksom och man vill ju känna att det är en utmaning! snart skall jag åka tillbaka in till stan och leka med sara igen.

Inga kommentarer: