tisdag 4 mars 2008

idag har vi pluggat, pluggat och pluggat på athen. dock har jag inte kommit riktigt så långt som jag hade hoppats på. men vad fan..man kan inte vara bäst jämt! förutom att plugga har vi varit hos saras kompis, shoppat lite och kollat på massa fina bilder. snodde lite tjusiga sådana av sara också bland annat från barce. fan vad prickig jag va på den tiden! nu har vi precis ätit och jag har bränt mig i HELA munnen och om en stund skall vi ut och dricka ale!
här kommer iaf lite barce bilder (ja. jag vet att det va skitlängesedan jag va där. men eftersom jag inte hade så många då så får de komma nu)


lite seriös parc guell-posing



vi är redo fore some latinoloving!



så här fint kan man ha det på offentliga toaletter.
(check out my prinskorvfingrar. tänk dem med lite smör på!)



you sexy mother fuckers!


Inga kommentarer: