söndag 2 mars 2008

och så va det söndag igen då, tänk vad tiden går fort när man har roligt! i fredags kom tova som sagt in till stan och vi lekte shoppa kläder och gå på stan. det va fint. vi köpte likadana jackor och likadana klänningar. inte för att vi skulle se likadana ut utan för att jag ändå skall flytta. efter stan åkte vi hem till tova och drack vin, sjöng, dansade och hade the time of our lives! gick ut en stund och dansade lite till och sedan hamnade vi på någon slags efterfest med 4 raggare i 20 års åldern som hade taskig musiksmak och bjöd på sprit. vad skall man säga....det är tidaholm. men det som är så fint med att hänga med tova är att man har roligt vart man än är. det spelar ingen roll vad det är för konstiga människor runt omkring vi är ju bara där för varandra ändå. igår hände inte så mycket. låg i tovas soffa ett tag och sedan körde hon och sandra hem mig så jag kunde leka med min mamma och pappa. kollade på melodifestivalen och sådär. det va fint! snart blir det ännu finare för jag skall åka och möta sara i göteborg om ett par timmar och sedan skall jag åka med henne ner till lund och stanna där ett jävla tag. det kommer bli grymt! synd bara att jag är så jävla dålig på att packa och som vanligt tar med mig allt jag äger och har. men hon har ju en stor lägenhet så jag får nog plats.

tovatott och maten

typiskt mig att vara så kort

vi träffade moa. hon hade råkat måla en bild av mig.

jag hittade en gammal trasa att ha på mig på kvällen.

såhär glad (och snygg och smal också....ELLER?) blev man när man fick på sig den

tova and some ganstarap

efter all gangsermusik blev tova helt vild och började vifta med pistoler och grejer

Inga kommentarer: