fredag 7 mars 2008

igår satt jag här hemma hos sara och pluggade och pluggade hela dagen lång. på eftermiddagen gick jag till stan för att köpa födelsedagspresent till anna och passade även på att köpa en massa klänningar till mig själv. men så fort jag kollar mitt kontoutdrag tror jag att jag kommer inse att de borde lämnas tillbaka. men det är fint så länge det varar. jag köpte iaf en kakburk till anna eftersom vi även bakat kakor till henne. men när jag kom hem insåg vi att burken va jävligt stor och att vi ätit lite många av kakorna så det va bara ställa sig och baka fler. bagare som jag är så blev de brända och äckliga. men det är tanken som räknas! på kvällen hängde vi hemma hos anna och simon, drack vin och spelade wii. det var fint!

alla blir glada av WIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:




Inga kommentarer: