fredag 7 mars 2008

det har varit en seg dag idag. blev inte så jävla mycket gjort från början. satt mest och slöade, kollade på kläder (eftersom topshop nu äntligen levererar till sverige. något jag längtat efter länge) och så har det blivit en hel del kramar också. vi va bjudna på middag till saras kompis lisa nu på kvällen men jag kände att jag va tvungen att ta igen lite plugg så nu har jag iaf fått lte gjort. undra om saras sambos tycker att jag är en gullig tjej som låter dem sitta uppe i soffan och titta på tv medan jag barrikaderat hela vardagsrummet med diverse böcker, påsar, kameror och grejer. men men. jag har aldrig sagt att jag är speciellt gullig. det va iaf tur att jag stannade hemma och skrev för nu kan jag med gott samvete åka till malmö och gå på jeriko med sara ikväll. det kommer nog bli hur fint som helst! bäst att piffa till sig en smula! over and out...

Inga kommentarer: