onsdag 5 mars 2008

va på ub och pluggade idag. hittade några böcker som jag borde läsa och skrev lite grann. jag är seriöst jävligt orolig nu. egentligen vet jag att jag inte kommer hinna bli klar. men jag antar att jag får hoppas in i det sista. jag är bara så jävla trött på den här skiten nu. jag vill bara vila och ta det lugnt. slippa all ångest och ha det roligt. jag är ju ingen akademiker och fattar inte vad fan jag trodde när jag sökt till högskolan...trodde jag ärligt talat att jag skulle klara det här? jaja, jag antar att jag får fösöka hitta någon slags motivation i att bevisa för mig själv att jag klarar allt! det måste fan gå vägen. det MÅSTE!

2 kommentarer:

sarathyra sa...

det klart att det går hjärtat!
du är duktig som satan!

Anonym sa...

det "bästa" är ju att vi faktiskt kommer undan med det mesta, kom ihåg det!