måndag 24 mars 2008

har legat i min säng hela dagen, om man bortser från när jag färgade håret. det blev ganska ojämnt och så, men jag vet inte om jag orkar göra något åt det. det får bli ett senare projekt isf. nu i veckan skall jag ju ändå bara till gotland och det är ju inte som att man behöver vara snygg där. imorgon är det äntligen tisdag vilket innebär att jag äntligen har lite saker att uträtta. jag tror att det ständiga pluggandet fram till förra veckan har gjort att jag kommit igång lite. det har varit skönt att vara ledig men nu skall det bli fint att börja igen. synd bara att jag inte känt så tidigare under mina studier...



imorgonbitti kommer byggarbetarna hit för att renovera badrummet. undra om de är heta...

2 kommentarer:

sarathyra sa...

alla byggarbetare är snygga utom dom fula!

Bakin Rapscallion sa...

I hope your bathroom is not as small as the those renovators.

I hired workers that size once...one fell down my sink drain...we fished him out with some mint dental floss though. Not to worry, he wasn't injured ...thank goodness he was wearing his hard hat.