måndag 24 mars 2008

igår åkte mamma och pappa hem igen och då fick jag tillgång till vad som kommer vara mitt rum i ett par månader nu. jag plockade in mina grejer och så och sedan bestämde jag och erik oss för att det va dags att gå utanför dörren. åkte in till stan och köpte lite hårprodukter och sedan blev v trötta och åkte hem. kollade på arkiv x och somnade som en liten stock.
idag skall jag försöka plugga lite men det är så tråkigt! tycker att jag har gjort nog med pluggande för en hel livstid nu, men det är alltid något mer som behöver göras. problemet är att det är påskhelg så alla bibliotek är stängda. det är jättefint att arbetande människor får vara lediga och vila ut. men nu är jag lite trött på det här. vill att det skall bli imorgon så att jag får pengar, kan köpa de där byxorna jag vill ha, åka till biblioteket, skriva ut den där uppsatsen jag skall opponera på och sist men inte minst köpa mat!

dagens skiva: joan osborne - relish. det är den där skivan där hennes one of us-låt är med. jag vet att just den låten inte är så jävla bra och att den kanske sänker lusten att vilja lyssna på skivan. men det är faktiskt ett grymt album!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag ska berätta för dig att den skivan var den första jag köpte. jag tror jag var 7 eller 8.