lördag 8 mars 2008

åh. nu är v hemma igen. trött som fan och fötterna dunkar som sig bör när man har dansat hela kvällen. va på jeriko först. men där va medelåldern 30+ och alla satt som klistrade längs väggarna så det såg inte ut att vara lysande utsikter för dans. det visade sig sedan att någon typ av tjej hade releasespelning för sin kommande skiva. hon var assnygg och sjöng bra. men det va lite för tråkigt för att vi skulle orka vara kvar. trots att plånböckerna prompt sa nej så tog vi oss ändå till debaser där det som sagt bjöds på dans, och mycket av det! det var fin musik och heta karlar så långt ögat kunde nå. man saknar ju inte gotland direkt när man ser vad som faktiskt kan erbjudas i karl-väg. det kanske inte är så jävla konstigt att kärlekslivet varit dött ändå. men snart blir det ju stockholm och förmodligen ännu fler heta män att sätta tänderna i. då skall det nog bli fart på även mig! nu är det dags att sova, det är ju en dag i morgon också...

1 kommentar:

Anonym sa...

visst är det, morgon imorgon, elller nu?
jag ville bara meddela att jag har hånglat lite, blivit nytt refererad som godbit och "en farlig tjej"!!! blir det bättre? att jag precis kommit hem också kan väl vara en fin beskrivning på kvällen, även att jag sa -jag är inte som andra flickor!

jag älskar dig, önskar ändå, trots en ganska fin kväll att jag vora där med er. men då kanske jag inte ftt hångla?