måndag 11 februari 2008

sådär. nu är jag tillbaka i skövde och i min säng, som sig bör! det har varit en helt underbar vistelse i stockholm! jag har träffat så många fina, fått praktikplats OCH hunnit med att vara lite duktig till uppsatsen. jag tror att det kommer bli himla fint att flytta till den där stan ändå, trots att jag inte riktigt tyckt om den förut. igår gick jag och pontus på möbelmässan, det va så fint att de honom igen. något som däremot inte va så fint va alla jävla möbler (med undantag för pontus hylla som va magnifik). om det inte varit för att jag fick träffa honom hade det lätt inte varit värt 130 jävla spänn att gå in och se pluffiga skinnsoffor och vitt i drivor. kan ingen komma med något nytt? jag blir så trött! på kvällen va vi och åt middag och sedan gick vi en sväng runt stan och frös. men vad gör man inte när man ses så sällan?! när jag kom hem kollade jag och erik på arkiv x och jag somnade gott i soffan. idag fick jag försöka gå upp tidigt för att hinna packa och åka in till stan för att fika med anna och ida innan tåget gick. hann även med en snabbvisit till anna och hugos lägenhet för att se hur hon bodde nu. det va inte illa vill jag lova!

Inga kommentarer: