onsdag 13 februari 2008

jag började faktiskt med att skriva på min uppsats idag. fick lite nya idéer när jag satt och läste igår så nu känns det lite mer greppbart och jag vet lite mer vart jag kan börja och så. efter att jag ätit frulle och hälsat på mormor och morfar som kom förbi lyckades jag ta mig i på jävla blondinbellas blogg som jag tror att jag är den enda i hela sverige som aldrig läst. fastnade iaf och nu är skrivlusten som bortblåst, man kan ju tycka att man skulle vilja jobba lite för att inte ligga på samma nivå som henne kunskapsmässigt och att det i sig skulle vara en anledning till att skriva klart uppsatsen med en rasande fart. men jag känner mig mest uttömd på energi och tro på mänskligheten. något som däremot roade oerhört va kommentarer som denna:
Hade du levt i Sovjet eller DDR hade man omedelbart blåst skallen av dig. Tänk på det lilla gumman:)

//K//

PS: Hoppas du får AIDS och dör!

Inga kommentarer: