söndag 10 februari 2008

jag tror aldrig att jag sett så jävla mycket folk i hela mitt liv! det va kö för att komma ut ur tunnelbanan, det va kö för att komma in på tunnelbanan och framför allt va det helt sjuk lång kö för att komma in på stället. det va poliser, det va trängsel, det va arga vakter och allas telefoner la av för att det va så jävla mycket folk som ringde till varandra på samma ställe. tänk er festival gånger tusen. man skulle ju kunna påstå att landet lyckats med sin pr av treårs jubileet. men jag tror att det va rätt många som blev besvikna eftersom det inte ens kan ha varit en bråkdel som faktiskt kom in. vi va där 45 min efter att de öppnade och va jävligt nära ingången, men ack nej. det va redan fullt när vi kom fram. åkte till debaser i stället och där va det fint förstås eftersom jag fick leka med finaste ida. nu skall jag sova så att jag orkar upp till möbelmässan imorgon. nattis!

Inga kommentarer: